ГРУПА № 11

Вихователь–Степась Олена Олексіївна

/Files/images/angliyskiy/9.jpg

Розвиток мовлення

Вивчення вірша про весну за допомогою методу мнемотехніки

Мнемотаблиця Що воно за диво

Мнемотаблиця для вивчення вірша Миколи Сингаївського "Що воно за диво" за малюнками. Працюємо з дітьми початкових класів. За допомогою мнемотаблиць розвиваємо память, мовлення, увагу

Як швидко вивчити вірш на пам'ять? Асоціативний методвивчення.

Малюємо сюжет віршу "Синя квіточка"

Пізнавальний мультик на основі відеоскрайбінгу. Гарно запам'ятовується будь-який текст та сюжет за допомогою малюнків і асоціацій. Можна навіть придумати свої — більш близькі до сприйняття малюнки і вибудувати сюжетну лінію віршу. Це набагато полегшить процес вивчення віршика чи довільного тексту.

/Files/images/angliyskiy/о.jpg

Рухливi та дидактичнi iгри

Фізкультхвилинка, руханка - танець Dance battle Tiger vs Hare

Сучасна дитяча енергійна руханка - танець, для використання на уроках, перервах чи вдома.Вам так сподобався зайчик, що ми вирішили зробити ще одне відео з його участю

Танцюйте з нами

Фізкультхвилинка з ведмедиком Мій Чарлі

/Files/images/angliyskiy/бб.jpg

ХПД Образотворча Малювання

Малювання соломинкою Дерево

Для роботи вам знадобиться: листок паперу - пензлик, вода, фарби гуаш - соломинка - ватні палички.

Бабусині тюльпани (штампування виделкою)

Мета: викликати інтерес до малювання виделкою. Спонукати до самостійного утворення відбитків та домальовувати деталі використовуючи вертикальні та скісні лінії. Розвивати відчуття кольору, збагачувати уявлення про колірну гаму.

Заняття з малювання "Цвітуть дерева"

Нетрадицiйнi технiки малювання

Цвіт яблуні. Майстер-клас

Ознайомлення з природним довкіллям

Заняття "Охорона води"

Яка прекрасна наша планета!22 квітня жителі нашої планети відзначають Міжнародний день Землі!

Ознайомлення з природою. Лелеки.

«Пори року» тітоньки Сови - Травень

Третій і останній місяць весни -- травень. Скоро літо!

12 фактів про планету Земля та цікаві географічні дослідження

Планета Земля дивує своєю різноманітністю і красотою, але на завжди ми маємо час задуматися над тим, що створило всю цю красу, як все працює і за скільки років Земля стала такою, але вона є зараз.

З метою відібрати найцікавіші факти про нашу планету, ми проаналізували дослідження історії її розвитку, температурні особливості, які впливають на все живе на цій планеті та особливості будови Землі.

Заняття Вивчаємо комах

У цій серії дитячого мультика, наша давня знайома Хмаринка познайомить малюків з деякими комахами. Навчаючись разом з Хмаринкою діти легко і весело пізнають навколишній світ.

Тварини рекордсмени

Чи цікаво вам, які рекорди можуть встановлювати брати наші менші? Якщо так, то це відео вас обов'язково зацікавить!

Заняття до ДНЯ ВИШИВАНКИ

Дітям про ВИШИВАНКУ. Заняття до дня ВИШИВАНКИ

Заняття для дошкільників про українську вишиванку та шанобливе ставлення до неї. Виготовлення аплікації, повчальне оповідання та чудова пісня про Батьківщину.

День Вишиванки

Заняття з малювання для дітей 4-5 років "Вишиванка-вишиваночка"

закріпити знання дітей про Україну, знайомити дітей з предметами українського національного одягу, з вишивкою, як одним із видів декоративно-прикладного мистецтва, вчити бачити самобутність українського національного вбрання, малювати орнаменти вишиванки пальчиком та пензлем, виховувати глибокі почуття любові до своєї Батьківщини..

/Files/images/angliyskiy/шап.jpg

Пам’ятка для батьків!

  • Не поспішайте задовольняти бажання дитини.
  • Не намагайтеся виконувати за сина чи доньку будь-яку справу.
  • Давайте дитині постійні доручення, стежте за їх виконанням.
  • Навчіться вислуховувати свою дитину, бути терплячими, не поспішайте закінчувати за неї фрази, не перебивайте не підганяйте.
  • Не нав’язуйте дитині своєї волі, краще аргументовано доведіть, що так буде краще.
  • Привчайте дитину до аргументації своїх вчинків: пропонуйте їй щоразу замислитися над тим, що вона хоче робити або що робить.
  • Спонукайте дитину пізнавати довкілля.
  • Створіть навколо маляти безпечні умови його перебування та пізнання.
  • Пояснюйте дитині зрозумілою мовою, але без сюсюкання та зайвого спрощення, призначення та корисність різних речей, правила користування ними.
  • Вчасно привчайте дитину до самообслуговування: щоб не викликати протидії вашим домаганням, продумайте ігрові форми, зацікавлюйте, заохочуйте гарними словами, авансуйте її зусилля.
  • З найменшого віку привчайте шанувати й любити своїх батьків, бабусь й дідусів, братиків т сестричок; не допускайте їх самоствердження за рахунок інших.
  • Поважайте свою дитину не принижуйте її гідність брутальними словами, глузуванням з її незграбності та неумілості, фізичними покараннями.
  • Пам’ятайте: прикладом для дитини є її батьки.
  • Любіть дитину не сліпою, а мудрою любов’ю, яка допоможе їй вирости гарною людиною, вдячною Вам і здатною до самореалізації в різних життєвих умовах

/Files/images/angliyskiy/unnamed (1).jpg

Практична підготовка дитини до школи в домашніх умовах

Коли дитині виповнюється 5 років, багато батьків задають собі важливе питання: як підготувати дитину до школи в домашніх умовах і що для цього знадобиться. Незалежно від того, чи ходить ваша дівчинка або хлопчик в дитячий садок, сучасний центр розвитку або ж знаходиться на домашньому навчанні, в будь-якому випадку, ви, як батьки, повинні внести свій вклад, адже підготовка дитини до школи–це суттєвий момент в житті вашого чада.

Інтелектуальна підготовка до школи вдома.

Всі знання повинні закладатися поступово та своєчасно, тому не варто примушувати вчити алфавіт і цифри у рік, а в три–читати напам'ять твори, які навіть для дорослого даються важко. Тому, активна підготовка дитини до школи вдома повинна здійснюватися за 6-12 місяців.

Важливо організувати окреме робоче місце для майбутнього першокласника, щоб він розумів, що під час занять потрібно сидіти за столом, з рівною спиною, поклавши обидві руки на стільницю. У цьому віці дошкільник навряд чи всидить на одному місці довше 20-30 хвилин, тому, навчальну діяльність чергуйте з рухомими розминками, потішками та іграми.

Є основні поняття, які повинен знати учень в процесі підготовки до школи вдома , перш ніж переступити поріг установи освіти:

• Прізвище, ім'я, по батькові (свої, а також інших членів сім'ї), адреса проживання, місто, країну;

• Поширені рослини і тварини. Розрізняти тварин, птахів, риб, комах, а також фрукти, ягоди та овочі;

• Пори року і місяці, їх характеристики і послідовність, дні тижня;

• Геометричні фігури;

• Кольори веселки та їх відтінки;

• Базові правила дорожнього руху;

• Звуки (як вони вимовляються та як позначаються на письмі), розрізняти тверді та м'які;

• Вміти правильно тримати письмове приладдя;

• Вирішувати легкі завдання та відгадувати загадки, рахувати від 1 до 10 і від 10 до 1;

• Описувати малюнок 5-6 пропозиціями, які логічно пов'язані між собою, вміти переказувати невелике оповідання і вчити напам'ять вірші розміром в 2-3 стовпчика;

• Визначати в простих словах звуки, склади, наголос.

Підготовка дитини до школи повинна проходити в ігровій формі та включати наступні заняття:

• Образотворча діяльність (малювання, ліплення, конструювання, аплікація)

• Ознайомлення з природою

• Ознайомлення з навколишнім світом

• Розвиток мовлення

• Формування елементарних математичних уявлень

• Навчання грамоті

Щоб організувати повноцінні цікаві заняття та зрозуміти, як підготувати дитину до школи вдома, вам необхідно придбати відповідну літературу та матеріали. В інтернет-магазині «Носоріг» в розділіШкола та дитяча творчість, ви знайдете всі корисні канцтовари: фарби, пластилін, кольоровий папір, альбоми, пензлики, ручки, олівці та багато іншого.

Психологічна підготовка дитини до школи

Вступ до першого класу, де багато незнайомих діток і вчителів, а також незвичний розпорядок дня–це великий стрес. Не дарма в психології існує таке поняття як « криза семи років », яке безпосередньо пов'язане саме зі вступом до 1-го класу. Приходить розуміння, що іграшки відходять на задній план, а зошити та підручники стають на перший.

Ви вже в курсі, як підготувати дитину до школи вдома, проте це не так легко, як здається в теорії. Вам доведеться зіткнутися з капризами, небажанням слухати, запам'ятовувати, нерозумінням і іншими труднощами. Головне – не зліться та проявіть терпіння. Побільше розмовляйте з малюком, читайтеказки, вірші, співайте пісні. Розробіть певний режим, займайтеся за графіком і кожен раз придумуйте щось нове. Не варто проводити одні й ті ж заняття і день у день показувати вже набридлі книги та наглядні посібники.

Тоді підготовка дитини до школи вдома буде проходити тільки в радість, ви зможете передати потрібну інформацію, не застосовуючи особливих зусиль.

/Files/images/angliyskiy/cropped-37-1-шапка.png

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

Як дізнатися самостійно, без допомоги психолога, чи готова ваша дитина до школи? Які тести і методики використовуються фахівцями при вступі до школи?

Батьки можуть оцінити рівень “готовності” за допомогою ряду тестів, які використовуються дитячим психологомпри вступі до школи.

Тести краще проводити в різний час коли у дитини є бажання «погратися у школу». Не обов’язково використовувати всі запропоновані тести відразу, можна вибрати лише декілька з них для початку і продовжити тестування у інший зручний час. Найоптимальніший час протягом якого можна погратися з дитиною – 20-25 хвилин (не більше). Перед початком бесіди потрібно дати дитині можливість озвучити свій настрій та самопочуття. Запитання бажано ставити в усній формі, не ведучи записів. Якщо дитині важко відповісти, її слід побадьорити. Ні в якому разі не слід лаяти дитину чи виявляти невдоволення за неправильну відповідь або коли відповіді немає взагалі.

Завдання 1. Ступінь психосоціальної зрілості.

1. Назви свої прізвище, ім’я, по батькові.

2. Назви прізвище, ім’я, по батькові тата, мами.

3. Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш – тьотею чи дядею?

4. У тебе є брат, сестра? Хто старший?

5. Скільки тобі років? А скільки буде через рік? Через два роки?

6. Зараз ранок чи вечір (день або ранок)?

7. Коли ти снідаєш – ввечері чи вранці? Коли ти обідаєш – вранці чи вдень?

8. Що буває раніше – обід чи вечеря?

9. Де ти живеш? Назви свою домашню адресу.1

0. Ким працює твій тато, твоя мама?

11. Ти любиш малювати? Якого кольору ця стрічка (плаття, олівець) ?

12. Яка зараз пора року – зима, весна, літо або осінь? Чому ти так вважаєш?

13. Коли можна кататися на санках – взимку чи влітку?

14. Чому сніг буває взимку, а не влітку?15. Що робить листоноша, лікар, вчитель?

16. Навіщо в школі потрібна парта, дзвінок?

17. Ти хочеш піти в школу?

18. Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі, вуха?

19. Яких тварин ти знаєш?

20. Яких птахів ти знаєш?

21. Хто більше – корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше лап: у півня або у собаки?

22. Що більше: 8 чи 5, 7 чи 3? Порахуй від трьох до шести, від дев’яти до двох.

23. Що потрібно зробити, якщо ненавмисно зламаєш чужу річ?

Оцінка відповідей

За правильні відповіді на всі підпитання дитина отримує по 1 балу (за винятком контрольних). На правильні, але неповні відповіді дитина отримує 0,5 бала. Наприклад, правильні відповіді: “Тато працює інженером”, “У собаки лап більше, ніж у півня”; неповні відповіді: “Мама Таня”, “Тато працює на роботі”.До контрольних завданьналежать питання 5, 8, 15, 22. Вони оцінюються так:

  • №5- дитина може обчислити, скільки їй років -1 бал, називає рік з урахуванням місяців – 3 бали.
  • №8- за повну домашню адресу з назвою міста-2 бали, неповну – 1 бал.
  • №16- за кожне правильно зазначене застосування шкільної атрибутики – 1 бал.
  • №22- за правильну відповідь -2 бали.
Оцінка результатів:
  • 24-29 балів, вона вважається шкільно-зрілою;
  • 20-24 – середньо-зрілою;
  • 15-20 – низький рівень психосоціальної зрілості.
Завдання 2. Тест на увагу “Знайди відмінності”

Приготуйте два однакових малюнка, які відрізняються один від одного 5 -10 деталями. Дитині слід розглянути малюнки 1-2 хвилини, потім розповісти які відмінності вона знайшла.

Завдання З. Тест на слухову пам’ять .

Підготуйте список з 10 слів, які дитина добре знає і які не пов’язані за змістом.Попросіть дитину послухати слова, які ви прочитаєте, а потім повторити ті, які вона запам’ятала. Коли дитина не зможе повторити певний ряд слів, зачитайте їй таку саму кількість слів, але інших (для цього слід підготувати інший список слів). Якщо за другим разом дитина не впоралася з цим словесним рядом, то перейдіть до наступного доти, доки дитина не зможе відтворити задану кількість слів. Дитина шести років правильно відтворює ряд з 5—6 слів.Кількість слів, яку дитина може повторити за вами, і є обсягом її слухової короткочасної пам’яті на слова.

Завдання 4. Узагальнення.

1. Назви одним словом: шарф, шуба, шапка-це …2. Назви одним словом: крісло, ліжко, стіл- це …3. Назви одним словом: каструля,блюдце, тарілка -це …4. Назви одним словом: кросівки, чоботи, сандалі- це …5. Назви одним словом: літак, потяг, мотоцикл- це …6. Назви одним словом: капуста, буряк, картопля, -це …7. Назви одним словом: кухар, перукар, продавець-це …8. Назви одним словом: рубанок, молоток, пила -це …9. Назви одним словом: зошит, олівець, портфель, пенал це …10. Назви одним словом:клен, дуб, верба- це …

Завдання 5. Знайди зайве.

Тест може бути як у вигляді картинок так у вигляді ряду слів.

Орієнтовні ряди слів:
  • Стіл, стілець, ліжко, підлога, шафа.
  • Молоко, джем, масло, сметана, сир.
  • Черевики, чоботи, шнурки, валянки, тапочки.
  • Молоток, викрутка, пилка, цвях, сокира.
  • Солодкий, гарячий, кислий, гіркий, солоний.
Завдання 6. Тест “Складання розповіді за малюнками“

Підготуйте малюнки із серії “історії-комікси”, розріжте їх. Для дитини 6 –ти років досить 4-5 малюнків, об’єднаних одним сюжетом.Малюнки перемішуються і пропонуються дитині:“Якщо розташувати ці малюнки по порядку, вийде історія, а щоб правильно розкласти, потрібно здогадатися, що було на початку, що в кінці, а що-в середині.”Слідкуйте, щоб дитина розкладала картинки зліва направо, по порядку в рядок.Високий рівень виконання завдання: дитина правильно розклала малюнки, змогла скласти за ними розповідь, використовуючи поширені речення.

Як правило, всі компоненти психологічної готовності до школи, за умови нормального розвитку дошкільника , формуються без будь-яких додаткових зусиль. Це відбувається, якщо дитина багато грається з однолітками, дорослими у сюжетно-рольові ігри, в ігри за правилами, малює, ліпить, аплікує, складає пазли, конструктор та, звичайно, слухає казки, оповідання, переглядає розвиваючі мультфільми. Саме такий підхід забезпечує умови для повноцінного розвитку дитячої особистості та сприяє успішному навчанні дитини в школі в майбутньому.
Кiлькiсть переглядiв: 322