/Files/images/angliyskiy/89947841.png

Сторінка практичного психолога

/Files/images/angliyskiy/карантин.jpg/Files/images/angliyskiy/карантин2.jpg

Розвиваючи мультфiльми

/Files/images/angliyskiy/d0bcd0b0d0b9d18f.jpg

Даний мультиквиховує моральні якості особистості та розповідає про те, як бути у справжніх дружніх відносинах, де обов’язковим є підтримка один одного та допомога ближньому.

Бджілку Майю виховує її вчителька, міс Кассандра. Незважаючи на її попередження,Майя наповнена бажанням досліджувати величезний світ за межами вулика, і чинить неприпустимий злочин – втечу. Під час своїх пригод Майя, тепер перебуває у вигнанні, заводить дружбу з іншими комахами і разом з ними переживає різні небезпеки.

Добродушна бджілка Майя радує своїм життєлюбством усіх своїх друзів. Вонаразом із своїм другом Віллі любить шукати що-небудь цікаве і захопливе, береться за будь-яку роботу і вирішує найскладніші завдання, що стоять перед нею в житті. Своєю життєрадісністю і чарівністю талановита і працьовита бджілка буквально притягує до себе все найпозитивніше.

Дивіться 18 серій українською мовою підряд онлайн

Як говорити з дітьми про епідемію:

поради психолога

Не замовчуйте ситуацію та не ігноруйте цікавість дитини.

Наш світ сповнений тривогами – завжди щось трапляється, змінюється, і найголовніше у цьому вихорі подій залишатися спокійним, тверезо оцінювати ситуацію і не піддаватися паніці. Особливо це стосується дорослих, адже вони є своєрідним лакмусовим папірцем для дітей.

Якщо мама і тато посміхаються, не нервують і не переглядають новини з панічно виряченими очима, тоді й дитина почуває себе спокійно, захищено. Це не означає, що треба приховувати ситуацію від малечі, але пояснити їй окремі моменти і підтримати – важливий обов’язок рідних.

Насамперед, потрібно пам’ятати, що діти відчувають тривоги і страхи дорослих, тому не потрібно замовчувати складних тем та ігнорувати цікавість дитини.

Про що варто сказати дитині:

1.«Боятися - це НОРМАЛЬНО. Страх - це почуття, яке допомагає нам бути обережними та піклуватися про своє здоров‘я й здоров‘я інших людей».

2.«Якщо тобі страшно, ГОВОРИ мені про це. Страх стає меншим, коли ним ділишся».

3.«Страх зменшується, коли ЗНАЄШ, ЩО РОБИТИ, щоб захистити здоров’я: дотримуватися карантину, на вулиці й у закритих приміщеннях надягати маску та обробляти руки антисептиком/милом, тримати дистанцію від інших людей». Це тимчасові заходи безпеки, які нас захищають.

4.«Всі епідемії ЗАКІНЧУЮТЬСЯ і все стає як раніше».

Рекомендації для батьків:

- Обмежте перегляд новин вдома. Не варто перевантажувати дитину інформацією. Нехай вдома вона відчуває себе у безпеці й захищеною.

- Не обговорюйте поряд з дітьми найгірші сценарії. Діти нічого не можуть зробити, а переживати будуть не менше.

- Якщо дитина злякалася якоїсь інформації щодо епідемії - заспокойте її, поясніть, які дії робите ви, щоб захиститися. Запропонуйте дитині збудувати у її кімнаті захисну фортецю, ПОГРАЙТЕСЯ з нею. Здобудьте перемогу над всіма вірусами.

- Якщо дитина хвилюється за здоров‘я бабусі чи дідуся, нехай поговорить з ними по скайпу, а вони її заспокоять, що РОБЛЯТЬ все, щоб захистити себе.

- Створіть щоденні сімейні РИТУАЛИ, які будуть підтримувати ПОЗИТИВНИЙ настрій у родині: чаювання, ігри, перегляд фільму всією родиною тощо.

ЯК ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН І ЗАЛИШИТИСЬ СПОКІЙНИМИБАТЬКАМИ?

Паніка – психічний стан людей — несвідомий, нестримний страх, викликаний небезпекою, що охоплює людину. Вірус – це загроза, і в умовах нестабільності, у тривозі за своє життя і здоров’я близьких, не рідко ми втрачаємо критичне мислення і впадаємо в панічні стани.

Що можна зробити, щоб уберегти себе та корисно і безпечно провести час вдома з дітьми, в умовах ізоляції у зв’язку із загрозою розповсюдження короновірусу?

Ось декілька порад.

1. Обмежте контактилюдей в соцмережах, від яких ви отримуєте інформацію про карантин, його перебіг, актуальний стан. Оберіть для себе декілька авторитетних осіб чи джерел від яких іде суха, фактична інформація, без зайвого аналізу ситуації та особистісних оціночних суджень.

2. Відслідковуйте свої почуття.Коли діти і батьки знаходяться в обмеженому просторі досить довгий час, закономірно що виникає дуже багато різноманітних ситуацій, на які ми так чи інакше реагуємо. Дуже важливо в цей момент зрозуміти які саме у вас почуття – страх, злість, тривога, лють, роздратування чи яке-небудь інше і відчути що саме їх викликало. Оскільки, може відбутись підміна почуттів, коли, наприклад, ви можете злитись на підвищення курсу валют і через це сильно накричати на дитину за розлитий чай. Намайгайтесь розмежовувати, які саме почуття і до кого чи чого, ви відчуваєте. Краще обговорити з дітьми почуття допоможуть такі книги:“Велика книга почуттів”,“Книга Від…до. Почуття: від суму до радості”,“Безліч емоцій. Що означає кожна?”та ігри:емоційний кубик,емоції на магнітах,меморі емоціїї,гра-розвивайка Емоції.

3. Не замовчуйте власні переживання стосовно карантину.Діти все відчувають, вони розуміють, що є певне напруження і батьки стривожені. Необхідно спокійно пояснити дітям ситуацію простою та зрозумілою мовою, без зайвої паніки сказати про свої відчуття занепокоєння та тривоги і розповісти про елементарні правила особистої гігієни, які можуть захистити від вірусів (регулярно мити руки, не брати нічого брудного до рота, зайвий раз не цілуватися і не обійматися…). Для маленьких дітей ці правила можна перетворити на гру.

4. Утворіть ритуали. Ізоляція – це свого роду криза, це зміна стабільності і звичайного режиму. Завдання для батьків в цей час організувати нові ритуали, які забезпечать стабільність дітям. Це можуть бути: фізична зарядка в певний час, телефонні та відео дзвінки з рідними, спільне приготування їжі, ігрові турніри з різноманітних настільних чи активних ігор.

5. Організуйте дітям ігрову діяльність.Під час карантину можна пограти в різні навчальні ігри або розважальні.

Ігри, щоб не забути букви та цифри–Твінс АБЦ,гра Грайливі сови,гра з маркером Жирафчик,дошка-вкладка «Цифри»,дерев’яна іграшка половинки «Рахуємо до 10»,дошка-вкладка Алфавіт,Математична пробірка,Гра для вивчення таблички множення “Спіймай горобця”.

Настільні ігри на розвиток мислення–Кольорики,різноманітні пазли,головоломки,магнітний танграм,математичний планшет,Кольорові жабенята,Шкарпетки рукавички,гра Ку-ку-рі-ку Будь першим,ігри меморі,Лимонади.

Розважальні ігри–магнітна гра “Торт”,гра настільна з липунами (Монстроманія),Сковорідки,Хто Я,Дженга,Мафія,Докумекай,Асоціації,Мімікю,Кривляки, Базікало (вірю-не вірю), гра Не прогав.

Ігри для найменших–Гра з мішечком «Звіробуc,ігри з прищепками,Комбінатор,Пазли-двійнята «Лічба»,пальчиковий театр “Тваринки”,шнурівки,балансири,сортери,пазли-половинки,ігри на липучках,пірамідки,мозаїка,овочі та фрукти з полімерної глини,помпони,картки Домана,різноманітні сенсорні коробки.

Активні ігри–ходулі, м’ячики, фітболи,килимки з каменями, боулінг.

6. Створіть резервний список активностей та ігор з дітьми,в який можна глянути, коли буде здаватись, що зробили вже все що можливо.

7. Підтримуйте свій ресурс.Насправді батьки легко можуть взаємодіяти зі своїми дітьми, якщо мають на це ресурс і є наповнені. І тут головне зрозуміти, що в даний період ізоляції не всі ваші дії повинні мати якийсь сенс. В звичайному ритмі ми звикли ставити перед собою певні завдання, виконувати їх і від цього отримувати енергію. Наразі ситуація змінилась – необхідно навчитись отримувати задоволення від процесу, а не від результату. Дозвольте собі робити щось без конкретної цілі. Спробуйте зрозуміти, що підходить більше для вас – перегляд фільмів, рукоділля, читання книг, онлайн-навчання, спорт вдома.

Ще один важливий момент стосовно внутрішнього ресурсу – не плануйте далеко наперед. Оскільки ситуація не зовсім стабільна, не ставте конкретних планів, щоб не розчаровуватися у випадку іх нереалізації.

Здоров’я всім і пам’ятайте – карантин скоро скінчиться!

Кiлькiсть переглядiв: 209