Хореографічна сторінка

/Files/images/angliyskiy/images.jpg




Хореографічний розвиток дитини у ранньому віці

У формуванні естетичної та мистецької культури особистості хореографічне є найважливішим аспектом естетичного виховання. Хореографія - це світ краси руху, звуків, світлових фарб, костюмів, тобто світ чарівного мистецтва. Діти прагнуть побачити це балетних спектаклях, у художніх альбомах, відеофільмах.


З давніх часів відомо вплив поєднання руху і музики на стан здоров'я людини. Чим раніше дитина почне чути приємну їй музику і супроводжувати її ритмічними рухами, тим активніше почнеться розвиток усіх сенсорних каналів, необхідних у житті.

Танцювальний напрям занять з малюком пов'язано з високою виразністю і емоційністю даної форми руху, її позитивним впливом на психічне самопочуття, вдосконалення координації рухів, формування красивої ходи.

Оволодіння елементами хореографії, народних, сучасних та бальних танців підвищує упевненість в собі, комунікативну активність, доброзичливість, уважність до інших. Танцювальні ігрові композиції збагачують дітей яскравими образними рухами, створюють умови емоційної розрядки, покращують функції уваги.

Слайд-шоу.avi

Ви помічали, що діти, почувши музику, починають самі рухатися, зображуючи музичних персонажів? Малюки при звуках пісеньки «Від посмішки похмурий день світліше ...» посміхаються, згадуючи веселого Крихітку-єнота. Але діти з задоволенням копіюють лише те, що бачили своїми очима. Їм важко уявити абстрактний образ, тому необхідно пропонувати малюкам тільки ті композиції, які вони зможуть проаналізувати, спираючись на свій невеликий життєвий досвід.

Дитина повинна добре уявляти собі, для чого вона вивчає певні танцювальні рухи, таких складних і незрозумілих на перший погляд. А потрібні вони для того, щоб у танці виразити емоції і передати настрій.

Музично-хореографічні ігри сприяють розвитку у дітей музичності і пластичної виразності, гармонійно розвивають особистість.

У танцювальних іграх діти також створюють певний образ і передають в русі різноманітні почуття.

Хореографічна діяльність розвиває в дитині наступні уміння і навички: вміння починати і закінчувати рух з музикою, чути ритм мелодії тощо.

/Files/images/4images (2).jpegЗа допомогою спеціально підібраних танцювальних рухів можна розвинути в дитині здатність сприймати, уловлювати і швидко включатися в ритм. (Встаньте напроти один одного зображаючи те, що говорите. Нехай діти повторюють за вами всі рухи: «Ми тупотімо ногами, ми ляскаємо руками, ми киваємо головою. Ми руки піднімаємо, ми руки опускаємо, ми руки подаємо. І бігаємо навкруги, і бігаємо кругом»).

Зміст заняття важливо наповнювати образами, тим самим активізуючи уяву малюка. Добре супроводжувати слова виразними рухами і жестами.

Буває, що танцювальні рухи спочатку виконуються дітьми жваво, емоційно, з великим бажанням, а потім інтерес дітей слабшає. В цьому випадку слід вводити додаткові рухові дії і виконувати їх під новий музичний супровід.

Також урізноманітнити ритмічні вправи і танцювальні елементи допомагає ігрова форма їх проведення, що представляє закінчену сюжетну композицію. Така форма особливо ефективна для розвитку пластичності, координованості, накопичення рухових навичок.

Ігри служать прекрасним засобом створення атмосфери радості, бадьорості, задоволення. В іграх діти легко засвоюють і вдосконалюють життєво необхідні навички. Будь-яка гра має свої правила, які треба дотримуватися, тому ігри зміцнюють дисципліну, привчають поважати один одного, відповідати за свої дії. В іграх широко використовуються ходьба, біг, стрибки - все це добре впливає на органи дихання, кровообігу і на руховий апарат.

Щоб вміти красиво танцювати, спочатку потрібно навчитися володіти своїм тілом, вчитися тримати правильну поставу і стежити за нею. Пластичні рухи та фантазія допоможуть розвинути уяву дитини, навчать імпровізувати під музику.

Заняття необхідно будувати так, щоб були задіяні обидві півкулі мозку. Адже саме права півкуля відповідає за абстрактне мислення, сприйняття мистецтва. На заняттях важливо активно приділяти увагу пластиці і фантазії: адже якщо уважно подивитися навколо, то можна помітити, що весь живий світ, вся природа перебуває в дивовижно пластичному русі .

Спостерігаючи з дитиною за рослинами, тваринами, птахами, рибами, необхідно запам'ятовувати їх рухи та повторювати їх під музику. Від простих рухів можна переходити до більш складних, розвиваючи фантазію та уяву.

Спробуйте запропонувати дитині зобразити «красиву троянду». (Спочатку ще немає ніякого квітки, тільки маленьке насіннячко спить в землі і чекає, коли йому можна буде прорости. Але з'явився паросток і став щосили тягнутися вгору до сонечка. Він тягнеться все вище і вище - і ось уже перед нами величезний рожевий бутон. Він розкрився, і квітка вперше глянула на світ. Не забувай, це не просто квітка, а прекрасна троянда. Спробуй укласти руки, немов пелюстки. Подумай, якого кольору твоя квітка, який у неї характер. Настала ніч, троянда прикрилася своїми пелюстками, немов ковдрочкою, і заснула). Щоб активніше залучати дитину до процесу уяви, включайтеся у творчість самі, зображуючи те, про що говорите, спочатку спонукаючи дитину повторювати ваші дії.

Права півкуля відповідає за творчість, за її допомогою розвивається абстрактне мислення. Ігрові танці використовуються для візуального розпізнавання і просторової орієнтації образного сприйняття.

Ліва ж півкуля мозку відповідає за мовні здібності, логічне мислення, математику, аналіз. Танцювальні рухи розвивають орієнтування в просторі, вміння аналізувати.(«Зайка!» - малюк почне стрибати на двох ногах, «Пташки!» - махати руками). Проводячи перший раз цю гру, покажіть і поясніть, як стрибає зайчик, де у нього лапки, вушка. Розкажіть і продемонструйте, як літають пташки і як жаби сидять в болоті. Повторно граючи, ви можете вже не показувати, а тільки словесно допомагати, тим самим ускладнюючи завдання. Можна самім підбирати рухи, враховуючи особливості розвитку та здібності дітей. /Files/images/66.jpeg

Хореографічні вправи дають уявлення про класичний танець. Класичний танець - це вид хореографічної пластики, побудований на певних строгих законах. Він являє собою чітко вироблену систему рухів. Проте саме в дитячому віці закладаються основи класичного танцю, дається початкова освіта. Класичний танець спрямований на вироблення необхідних хореографічних навичок: розвиток виворотності, зміцнення мускулатури, стоп і підйому, розвиток еластичності зв'язок і м'якість рухів. Якщо дитина прагне виразити себе за допомогою руху, не обмежуйте її, допомагайте розвивати виразність, пластичність, загальну культуру руху.

На колективних заняттях вивчаються найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти вчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера. Всі навички та вміння, придбані на колективних заняттях, стануть в нагоді дітям в подальшому житті. Дитина, яка вміє танцювати, розвивається швидше і гармонійніше своїх однолітків.

Танцювальні заняття принесуть користь і задоволення вашому малюкові.


Значення форми одягу для занять хореографією


Танець - це не тільки фізична підготовка, а ще й прищеплення естетичного смаку та загальної культури дитини. Коли він починає займатися хореографією завжди постає питання форми одягу. Яку ж купити і де? Це важливо не тільки для педагога, але і для самих дітей. Зовнішній вигляд для них має велике значення.

Є загальні певні вимоги до форми одягу для занять хореографією. Форма в групі повинна бути єдиною. Дитина одягнена в одяг відрізняющійся від одягу всієї групи, буде почувати себе не комфортно. У ній видно лінії тіла дитини, якщо він одягнений в форму у викладача є можливість коректувати недоліки. Вона створює особливу атмосферу на занятті, форма виховує акуратність і дисциплінує. У ній навіть найпростіші танцювальні рухи будуть виглядати набагато красивіше і з'явиться позитивний настрій, активізується бажання працювати. Спеціальний одяг допоможе дитині відчути себе танцором і членом колективу, дасть можливість відчути свою причетність до загальної справи. Форма повинна бути зручною і комфортною, красивою, чистою і охайною. Взуття для хореографії, це балетки або чешки, повинні забезпечувати ідеальну роботу стопи.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для дівчаток:/Files/images/11010.jpg

- Купальник із спідницею (колір уточнює викладач);
- Білі шкарпетки або білі капронові колготи;
- Білі чешки або балетки.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для хлопчиків:


- Чорні шорти;
- Біла футболка;
- Білі шкарпетки;
- Білі чешки або балетки.

У разі підбору купальників для дівчаток, більш естетично виглядають купальники з додаванням лайкри. Вони будуть акуратно облягати фігуру. Рукава можуть бути будь-якої довжини. Колір різний (білий, рожевий, блакитний ...). Спідничка повинна гармоніювати з кольором купальника. Якщо дитина опустить руки «по швах», то це і покаже саму правильну довжину спідниці для конкретної дитини. Таку спідничку зручно брати в руки під час танцю.

Одяг для занять хореографією ви можете придбати в спеціалізованих магазинах.

Вимога до зачіски на заняттях хореографією.

Дівчата обов'язково приходять на заняття з гладко прибраними волоссям, забраними в пучок. А хлопчиками акуратно причесаний.

Всі ці прості вимоги допоможуть дітям сформувати естетичний смак і самодисципліну.


Культура поведінки в театрі


/Files/images/image7s.jpegВідвідування театру - це маленьке свято для душі. Щоб не затьмарювати його ні собі, ні іншим глядачам, слід дотримуватися деяких правил при відвідуванні театру. В основі їх лежить повага до публіки, що прийшла подивитися спектакль, і увага до акторів.

Щоб у вас і в оточуючих дійсно склалося відчуття свята, приходьте до театру в охайному одязі. Звичайно, публіка в наших видовищних місцях одягнена досить демократично, і ніхто не засудить в очі, якщо ви прийдете в джинсах. Однак за правилами хорошого тону не рекомендується при відвідуванні театру надягати спортивний або робочий одяг. До речі, за кордоном в деяких театрах - особливо в опері - чоловіки зобов'язані з'являтися не інакше, як в смокінгах, а жінки - виключно в вечірніх довгих туалетах. Немає потреби нагадувати про те, що одяг, крім усього іншого, повинен бути акуратним і чистим. Взуття - вичищене. Те ж саме відноситься і до зачіски. Жінка в театрі повинна сидіти без головного убору.

Театр, як відомо, починається з вішалки. Якщо ви прийшли удвох, чоловік повинен допомогти жінці здати верхній одяг у гардероб. На спектакль слід прийти завчасно. П'ятнадцяти - двадцяти хвилин буде цілком достатньо, щоб роздягнутися, придбати програмку, яка ознайомить вас зі складом виконавців, і сісти на своє місце.

Проходячи між рядами, завжди йдіть спиною до сцени. Щоб зайняти місця, зазначені у квитку, вам часто доводиться турбувати вже сидячих людей. Поверніться до них обличчям, і намагайтеся пройти так, щоб не примушувати більш дисциплінованих глядачів вставати. Якщо ж через вузький прохід зробити це практично неможливо, потрібно вибачитеся за заподіяне занепокоєння. Першим між рядами проходить чоловік, за ним йде його супутниця. Дійшовши до своїх крісел, чоловік зупиняється біля них і чекає, коли сяде дама, а потім уже сідає сам. Якщо входять дві пари знайомих, один чоловік йде попереду, а за жінками слідує інший. Таким чином, пані сідають посередині, а джентльмени по краях.

Намагайтеся не спізнюватися на спектакль, в іншому ж випадку вас мають право не впустити в зал до антракту. Якщо вам все ж таки дозволили увійти (наприклад, на балкон), як можна тихіше пройдіть і сядьте на перше ж вільне місце. В антракті ви зможете зайняти те, що зазначене у квитку.

/Files/images/11images.jpegМабуть, найголовніше правило, неухильно дотримуюватися і бути вихованою людиною в театрі, - підтримка глибокої тиші. Якщо ви застуджені, краще пропустіть видовище. Адже ніщо так не заважає публіці і артистам, як кашель і чхання в залі. Не кажучи вже про мобільні телефони, які обов'язково потрібно вимкнути до початку вистави. Неприпустимо, щоб їх дзвінки лунали в тиші залу. І вже тим більше неприпустимо розмовляти по телефону під час вистави. Цим ви лише демонструєте свою крайню невихованість. Неввічливо також звертатися під час вистави з питаннями до сусідів, обмінюватися репліками зі своїми супутниками, коментувати що відбувається на сцені, йорзати в кріслі, шелестіти програмкою, шарудіти шоколадними та цукерковими обгортками, їсти морозиво, пити прохолодні напої. Взагалі приносити з буфету в зал будь-яку їжу або пляшки з водою і пивом - це верх непристойності. Абсолютно неприпустимо залишати після себе в кріслі сміття або кидати його на килим під крісло. І окремо кілька слів про жувальну гумку: безперервно рухає щелепами людина виглядає досить неприємно. А в обстановці театрального залу або фойє, серед вишуканої публіки - і зовсім смішно. Але вже якщо безперервне жування увійшло у вас в погану звичку, не залишайте, пережовану гумку.

Кiлькiсть переглядiв: 2670