• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Освітній процес

/Files/images/leto/01231.jpg

"Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру".

Дошкільна освіта - цілісний процес, спрямований на:
- забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.

Завданнями дошкільної освіти є:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

Дошкільний вік - базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.

Єдина науково-методична проблема, над якою працює дошкільний навчальний заклад: «збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини через використання інноваційних технологій».
Основні завдання дошкільного навчального закладу:

·Розвиток творчих здібностей дітей, шляхом впровадження нетрадиційних форм зображувальної діяльності;

·Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з вадами мови шляхом створення мовленнєвого розвивального середовища;

·Організація умов для збереження психофізичного здоров’я дошкільників через впровадження здоров'яформуючих і здоров'язбережувальних технологій.

В організації навчально-виховного процесу колектив ДНЗ керується:

Законом України «Про дошкільну освіту»,

Програмою виховання й навчання "ДИТИНА".

Завданням методичної служби є:
  • Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя
  • Стимулювання творчого потенціалу та інноваційних пошуків
  • Підвищення педагогічної культури вихователів
  • Вдосконалення педагогічної майстерності
  • Розвиток спеціальних умінь та навичок
  • Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

/Files/images/j63663_1260446676.jpg

Базується на принципах методичної роботи:

  • Педагогічна співпраця з вихователем
  • Робота в режимі довіри, доброзичливості
  • Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
  • Принцип допоміжно-регульованого контролю
  • Надання вихователеві права вибору
  • Системність методичних заходів
  • Принцип "Я-повідомлень" у спілкуванні
  • Щоденна допомога
  • Випереджувальний характер методичної роботи

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

  • Курси підвищення кваліфікації
  • Науково-практичні семінари
  • розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах
  • узагальнення досвіду роботи педагогів

Методична робота з кадрами:

  • Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
  • Курсова перепідготовка
  • Атестація педагогів
  • Наставництво
  • Педради
  • Семінари
  • Консультації
  • Колективні перегляди
  • Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:

  • Круглий стіл, диспут, консультації
  • Інтерактивні лекції
  • Навчальні тренінги
  • Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
  • Вивчення структури та оснащення матеріального середовища
  • Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять

/Files/images/128741663826007221_min.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1694